Artystka wizualna, doktor sztuki. Autorka wielomodułowych obrazów rzeźbiarskich, instalacji interaktywnych, instalacji VR i tkanin unikatowych.
W swojej twórczości rozpatruje zagadnienia związane z metaforyzacja relacji międzyludzkich przez materializacje przestrzeni pomiędzy, nawiązuje
do uprzywilejowania, myślenia lateralnego i zjawisk fizycznych.
Eksploruje wpływ narzędzi cyfrowych i technik druku 3D na fizyczne obiekty przestrzenne. Źródłem poszukiwań artystycznych jest koncepcja twórczej symbiozy, współpracy człowieka z maszyną.
Od 2018 artystka tworzy Cykl FMD, prezentując obrazy w rzeźbiarskiej formie, miksując materiały takie jak poliaktydy, tkaniny, siatki, ołówek z farbą akrylową. Obiektom i instalacjom często towarzyszy dźwięk lub światło, wydobywające struktury wewnętrzne.
Atenach, Madrycie, Paryżu,Tokio, Ivano-Frankivsku, Svidniku, Sofii, Tomaszowie Mazowieckim, Gdańsku, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Koninie, Lublinie, Łodzi, Opolu, Warszawie, Olkuszu, Krośnie, Kolonii, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrowie Świętokrzyskim, Nowym Mieście Lubawskim, Pile, Radomiu, Pszczynie, Sieradzu…
Technika autorskie, oparte o techniki druku 3D i tkactwo.
Dodatkowo włączane są techniki uzupełniające takie jak: akryl, techniki mieszane, haft pętelkowy, tkanie ręczne na krośnie.
Animacja 3D, programowanie obrazu i dźwięku.
Materiały.
Prace wykonywane są w dużej mierze z biodegradowalnych poliaktydów PLA, które charakteryzują się różnorodnością faktur i lekkością.
Używane są tkaniny, od tkanin tkanych ręcznie na krośnie, poprzez tkaniny tworzone za pomocą metody haftu pętelkowego, szycia (len, włóczki, tkaniny tapicerskie). W pracach wykorzystywane są także techniki mieszane: akryl, ołówek, szpachle malarskie.
Sprzęt.
Oculus, Arduino, Kinect, Prusa, Creality, Wacom, IPad Pro